ewasoderlund.blogg.se

Nyklippt Zelda

Publicerad 2013-03-13 17:41:17 i Hundar,

Jaha, så har man lämnat in Zelda på klippning inför valpningen. Blev det bra? Nja, känns nästan som om jag kunde gjort det själv. Blev väldigt kort och hon fick liksom ingen frisyr utan mer "jag klipper av allt hår"-modellen. Nu till lite roligare saker. Magen växer och växer. Man börjar ju fundera på hur många det är där inne. Det börjar bli trångt där inne och man känner tydligt när valparna flyttar på sig och rör sig runt. Zelda är tröttare och vill hela tiden vara nära mig så jag får väldigt dåligt samvete när jag lämnar henne till hundvakt på dagarna... Nu är det bara 10 dagar kvar...

Kommentarer

Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Publicerad 2013-03-13 20:13:11

Mysigt :) .

Trist att inte klippningen blev som du tänkt dig. :/

Svar: Det växer ut, men hon ser ju lite annorlunda ut nu... ;-)
Ewa Söderlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela